Administrativní výpomoc do HR (Personální oddělení)

Doba určitá do 31. 12. 2021

Koho hledáme?

Hledáme kolegu/-ni na Personální oddělení, aby nám pomohl/-a s agendou, která vzniká při administrativních procesech. Protože se jedná o činnost, kde je potřeba jistá míra zodpovědnosti a pracuje se i s osobními údaji, budeme rádi, když se k nám přihlásí kandidáti/-ky, kterým již bylo 18 let.

Co budete dělat?

  • Pracovat s počítačem a připravovat různé reporty (hlášení)
  • Komunikovat se zaměstnanci a vedoucími jednotlivých oddělení
  • Koordinovat antigenní testování zaměstnanců ve firmě ve spolupráci s externí firmou
  • Zaznamenávat výsledky antigenního testování zaměstnanců v databázi a připravovat hlášení pro vedení v zahraničí, Krajskou hygienickou stanici a externí firmu, která nám testování zajišťuje
  • Pomáhat dle potřeby s další agendou na Personálním oddělení 

Co byste měl/-a umět a zvládnout?

  • Umět pracovat s počítačem a zejména s Outlook, Excelem, Word, PowerPoint
  • Mít smysl pro preciznost a umět pracovat s tabulkami, daty a čísly
  • Být schopen/-na práce pod časovým tlakem
  • Schopnost přizpůsobovat se měnícím se podmínkám - připravenost na změny
  • Umět vlídně a profesionálně komunikovat s lidmi

Na co se u nás můžete těšit?

  • Přátelský kolektiv
  • Možnost naučit se něco nového z oblasti Personalistiky a práce s lidmi
  • Týden dovolené navíc nad rámec zákona tj. 25 dní
  • Dotované závodní stravování s příspěvkem 55 % z ceny jídla
  • Po zkušební době příspěvek na penzijní připojištění ve výši 2 %
  • Po zkušební době věrnostní program Cafeterie až 3.600 Kč/rok
  • Zvýhodněný telefonní tarif 

Naše benefity

Týden dovolené navíc

Dotované závodní stravování

Příspěvek na penzijní připojištění

Zaujali jsme Vás? Dejte nám vědět!