IT Support Specialista



Máte znalosti z oblasti podpory IT a chcete je využít na procesu výroby lékařské techniky?
Co čeká na našeho nového kolegu?
- Každodenní podpora a řešení požadavků našich uživatelů.
- Zajištění správné funkce firemní ICT.
- Včasně reaguje a řeší požadavky interních i externích zákazníků i dodavatelů, včetně jejich správné evidence v helpdeskovém systému společnosti.
- Konzultuje se zákazníky i dodavateli podmínky zajištění HW, SW i služeb IT dle korporátních standardů.
- Instaluje a stará se o hardware a software ICT.
- Nevyhne se nezbytné administrativě při správě ICT - nákupy, evidence, inventarizace, likvidace.
Jak by měl vypadat ideální kandidát?
- SŠ / VŠ
- Zkušenost s IT podporou uživatelů a správou síťové a serverové infastruktury vítána.
- Znalost technologií (Active Directory, Microsoft 365, Windows, Office,...).
- Orientace v síťových protokolech a službách a ve virtualizačních technologiích.
- Znalost metodiky ITIL aspoň na úrovni Foundation výhodou.
- Ovládá angličtinu alespoň na úrovni B1 (nadřízený neumí česky).
- Má analytické a logické myšlení a rád se učí novým věcem.
- Je empatický, komunikativní a spolupracuje se svým týmem.
- Pečlivost, zodpovědnost, proaktivita, nadšení pro svět IT a pro-uživatelská orientace je více než vítána.
- Bez nutné dávky šikovnosti se neobejde.
- Řidičské oprávnění skupiny B se hodí.
Na co se u nás můžete těšit?
- Podpora profesního života.
- Týden dovolené navíc nad rámec zákona tj. 25 dní.
- Dotované závodní stravování s výběrem z několika druhů jídel s příspěvkem 55 % z ceny jídla.
- Po zkušební době příspěvek na penzijní připojištění.
- Každoroční navyšování mzdy.
- Firemní akce pro zaměstnance - Vánoční večírek, Dětský den, Akce 400.
- Cafeterie Benefit Plus ve výši 3.600,- na rok a odměny za významné výročí.